افزونه انجمن ساز حرفه ای وردپرس Archives | آذرتم https://azartheme.com/WordPress-tag/افزونه-انجمن-ساز-حرفه-ای-وردپرس/ مرجع قالب و پلاگین های اورجینال وردپرس Tue, 09 Apr 2024 12:12:30 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.5.2 https://azartheme.com/wp-content/uploads/2020/05/azar-theme-logo-small-32x32.png افزونه انجمن ساز حرفه ای وردپرس Archives | آذرتم https://azartheme.com/WordPress-tag/افزونه-انجمن-ساز-حرفه-ای-وردپرس/ 32 32 پک افزونه فارسی BuddyBoss Platform آخرین ورژن + اپلیکیشن https://azartheme.com/WordPress/persian-buddyboss-platform-plugin/ https://azartheme.com/WordPress/persian-buddyboss-platform-plugin/#comments Sun, 19 Nov 2023 06:24:32 +0000 https://azartheme.com/?post_type=product&p=4330 بهترین انجمن وردپرس ساز جهان بی شک پلاگین BuddyBoss می باشد که به صورت فارسی با ترجمه بیش از 5 هزار خط برای شما کاربران آماده شده است.

The post پک افزونه فارسی BuddyBoss Platform آخرین ورژن + اپلیکیشن appeared first on آذرتم.

]]>
بی شک افزونه BuddyBoss Platform بهترین افزونه وردپرس در زمینه ارتباطات کاربران با یکدیگر نظیر پروفایل کاربری ، دایرکت زدن به همدیگر ، ارسال ناتیفیکیشن و … می باشد که طبق معمول برای اولین بار توسط آذر تم نسخه فارسی و نهایی آن برای فارسی زبانان عزیز انتشار داده شده است . حال به جزئیات دقیق تر امکانات این پلاگین قدرتمند می پردازیم :

پروفایل اعضاء : به همه کاربران وب سایت پروفایل اعضا داده می شود.
فیلد های پروفایل : انجمن خود را با زمینه های کاملاً قابل ویرایش سفارشی کنید که به اعضا امکان می دهد جزئیات مربوط به خود را به اشتراک بگذارند.
تنظیمات اشتراک : به اعضا اجازه دهید تنظیمات حساب و اعلان خود را از نمایه خود تغییر دهند.
اطلاع رسانی ها: اعضاء مربوط به فعالیت را با یک حباب نوار ابزار و / یا از طریق ایمیل به آنها اطلاع دهید و به آنها اجازه دهید تنظیمات اعلان خود را سفارشی کنند.
گروه های اجتماعی : به اعضا اجازه دهید تا خود را در گروه های اجتماعی عمومی ، خصوصی یا پنهان با فید فعالیت های جداگانه و لیست اعضا سازماندهی کنند.
بحث های انجمن: به اعضا اجازه دهید با استفاده از تابلوهای پیام سبک Q&A بحث و گفتگو داشته باشند. انجمن ها می توانند مستقل باشند یا به گروه های اجتماعی متصل باشند.
اطلاعیه فعال : فعالیتهای جهانی ، شخصی و گروهی با پشتیبانی کامنت در زمینه ارسال پیام ، ارسال مستقیم وmentions ، با پشتیبانی از اعلان نامه الکترونیکی ارائه می شود.
بارگذاری رسانه: به اعضا اجازه دهید عکس ها ، عکس های emojis و GIF های متحرک را بارگذاری کنند و عکس ها را در آلبوم ها ترتیب دهند.
پیام خصوصی: به اعضا اجازه دهید پیام های خصوصی ارسال کنند. پیام ها می توانند به یک عضو یا گروهی از اعضا ارسال شوند.
ارتباطات اعضا: اجازه دهید اعضا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و روی افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می دهند متمرکز شوند.
ایمیل دعوت نامه: اجازه دهید اعضا برای پیوستن به شبکه ، دعوت نامه های الکترونیکی را برای افراد غیر عضو ارسال کنند.
جستجوی شبکه ای: به اعضاء اجازه دهید در یک نوار جستجوی یکپارچه ، کل شبکه را همراه با انواع پست های دلخواه خود انتخاب کنند.

اپلیکیشن در ورژن های قدیمی موجود است. در آخرین نسخه بزودی اپ قرار داده خواهد شد.

تاریخ بروز رسانی : 29 مهر ماه 1402

 

The post پک افزونه فارسی BuddyBoss Platform آخرین ورژن + اپلیکیشن appeared first on آذرتم.

]]>
https://azartheme.com/WordPress/persian-buddyboss-platform-plugin/feed/ 1